Har du ledererfaring, og brenner for en god kundeopplevelse?
Om oss
NorgesGruppen er landets største handelshus. Våre rundt 44.000 medarbeidere står på hver dag for å gjøre hverdagen enklere for folk flest, og daglig besøker mer enn 1,2 millioner kunder butikkene våre. Vi brenner for å gjøre dagligvarene billigere og bedre, inspirerer til gode matopplevelser, og bidrar til grønne og sunne valgmuligheter. Kjedekonseptene våre skal dekke alle forbrukerbehov; KIWI er lavprisbutikken, MENY og SPAR er supermarkedkjedene, mens Joker og Nærbutikken er våre nær- og distriktsbutikker. I tillegg til de fysiske butikkene satser vi selvsagt også på nett, derfor har meny.no nå blitt landets største matside. I tillegg har vi kjedene Deli de Luca, MIX og Jafs innen servicehandel, og vi driver virksomhet innen en rekke andre områder som du kan lese mer om på nettsidene våre.
For at butikkene over hele landet alltid skal ha tilstrekkelig med varer sørger grossistvirksomheten ASKO for at vareflyten fra produsent til butikk er så effektiv og miljøvennlig som mulig.
Vi er alltid på jakt etter nye kollegaer som brenner for det samme som oss. Er det deg?
Unil AS er ansvarlig for import, utvikling, innkjøp og markedsføring av produkter under
NorgesGruppens egne merker, og har en portefølje på over 4000 produkter. Unil AS er eid av NorgesGruppen, og har produkter innen både mat- og non-food-kategoriene. Vi fører sterke merker som bl. a. First Price, Eldorado, Folkets, Unik, Fiskemannen, Fersk & Ferdig og Jacobs Utvalgte i vår portefølje. Filosofien bak våre egne varemerker er enkel; du får samme eller bedre kvalitet enn tilsvarende merkevarer til lavere pris. Du finner våre dagligvareprodukter i NorgesGruppens egne butikker: Meny, Kiwi, Spar, Joker, Jacobs, Nærbutikken og Bunnpris.
Hovedkontoret vårt ligger sentralt plassert på Skøyen.
Stillingsbeskrivelse
Ledig stilling som Operativ Teamleder Kundeservice: Bli med og skap fantastiske kundeopplevelser!
Kundeserviceteamet til Unil er selve bindeleddet mellom kundene/forbrukerne og avdelingene internt i selskapet. Gjennom deres kommunikasjon sørger de for at kunder, forbrukere og leverandører får en positiv opplevelse når de er i kontakt med Unil.
Som teamleder spiller du en sentral rolle i å organisere og effektivisere vårt kundeserviceområde. Din oppgave er å utvikle dette området slik at vi tilbyr en best mulig tilpasset kundeservice både for Unil og våre kunder/forbrukere. Du har også personalansvar for to kundeservicekoordinatorer, og det er din oppgave å sikre en smidig og effektiv drift av teamet.
Din dedikasjon til kundeservice og effektiv kommunikasjon vil være avgjørende for å skape gode kundeopplevelser og bygge langsiktige relasjoner med våre kunder og forbrukere.
Stillingen er en del av kvalitet- og bærekraftsavdelingen. Kundeserviceteamet svarer på henvendelser og reklamasjoner knyttet til mat og non-food produkter, både med tanke på kvalitet, produkttrygghet og bærekraft for å nevne noe. Unil har ingen egen produksjon og man må derfor påregne å bruke en del tid på skriftlig dialog med både norske og utenlandske leverandører.
Hos oss vil du få:
- en interessant og utfordrende stilling i et hektisk miljø
- et godt arbeidsmiljø med flinke og trivelige kolleger
- jobbe i et bærekraftig sertifisert bygg sentralt plassert på Skøyen
I denne jobben vil du få ansvaret for:
- oppfølging av personalsaker og faglig veiledning for kundeservice koordinatorer
- betjene forbrukertelefon på hverdager mellom kl. 10 og 14
- svare forbrukere og kunder pr. telefon, e-post og brev
- registrere henvendelser og reklamasjoner i egen database
- oppfølging av reklamasjoner, både internt og eksternt
- fortløpende se på arbeidsoppgaver og rutiner og eventuelle forbedringer av disse
- informere Fagsjefer produktkvalitet og Kategori- og innkjøpssjefer om alvorlige enkelt- reklamasjon og trender
- månedlig oppfølging av enkelte leverandører sammen med Fagsjef produktkvalitet
- delta i utvikling av rapporter som er relatert til reklamasjoner, henvendelser til leverandører, som et verktøy for å effektivisere kvalitetsarbeidet
Du er en ideell kandidat om du har:
- 3-5 års erfaring fra å jobbe med kundeservice
- ledererfaring, helst innen kundeservice
- kjennskap til bruk av IT-verktøy, gjerne også et CRM system
- gode kommunikasjonsevner, skriftlig og muntlig, både i norsk og engelsk
- interesse for mat og varehandel
…. og at du som person er:
- serviceinnstilt
- løsningsorientert
- liker å jobbe strukturert og effektivt
- klarer å se helheten samtidig som du kan gå i detalj
- genuint interessert i de ansatte og ønsker å utvikle andre faglig og personlig
Så hva venter du på? Bli med på teamet og sørg for gode opplevelser for de som er i kontakt med Unil og søk nå! Klikk på Søk knappen for å sende inn en søknad. Dersom du har noen spørsmål eller vil ta en uformell prat, så ta gjerne kontakt med Kvalitet og Bærekraftssjef, Wibecke Ødegård Johansen på tlf. 938 32 091.
Søknadsfrist: 24.09.2023
Søknader vurderes fortløpende, så send inn din søknad så snart som mulig, dersom du er interessert.
Send søknad