Vi skriver merkevarehistorie!

Vi har en felles visjon. Den gir oss energi og driver oss mot et felles mål.

Det betyr at vi gjør noe som er så bra, så kraftfullt og så begeistrende at det ikke blir glemt - men at vi gjør noe som er så bra at det går over i historien, brukes i lærebøker og fremheves av andre. Visjonen er uttrykk for en stor ambisjon, og fokusert på det som er kjernen i virksomheten; nemlig merkevarer.

Vi sier at "vi skriver", fremfor at vi skal skrive. Rett og slett fordi vi allerede har gjort det, gjør det og skal gjøre det. Både First Price, Jacobs Utvalgte, Eldorado og andre av våre merker beviser at vi er merkevarebygger på høyt nivå.

Nå legger vi lista enda høyere. Vi skal gjøre dette på en måte som får plass i folks hjerner, hjerter og virkelighet.

Det er Unil som organisasjon som skal skrive denne historien - ikke et produkt. Vi skal være en aktør og en drivkraft som setter spor etter oss, både i norsk dagligvare, norsk detaljhandel og norsk merkevarebyggingshistorie. Da blir Unil selv et merke som våre kunder, partnere og forbrukere kjenner og prefererer.

Vi mener vi har alle forutsetninger får å realisere Visjonen - og i hvert fall la oss drives av den.

Var_visjon.jpg